Schietpartij Goes eist leven, politie doet onderzoek

Toegevoegd: 28-01-2022, 00.06 uur - Update: 28-01-2022, 00.44 uur

GOES - Een persoon is vannacht overleden aan de verwondingen die hij donderdagavond laat opliep bij een schietpartij in Goes. De politie is een groot onderzoek gestart.

Bij de politie kwam rond 22.55 uur de melding binnen dat bij de huisartsenpost (HAP) bij het Admiraal De Ruyterziekenhuis (ADRZ) aan de 's-Gravenpolderseweg in Goes een slachtoffer was binnengebracht met één of meerdere mogelijke schotwonden. Hierop snelden diverse politiewagens naar de HAP. Al snel kwam het Geldeloozepad in Goes in beeld als mogelijke plaats delict. Ook hier werd vervolgens politie op af gestuurd. Deze locatie is afgezet met linten.

De politie meldde kort na middernacht dat het slachtoffer aan zijn verwondingen was overleden. "We zijn bezig met het onderzoek naar de toedracht en kunnen daar nu nog niets over melden. We doen onderzoek op de mogelijke plaats van het incident aan het Geldeloozepad", aldus een woordvoerder.

Later meer

S.Dekker (1-2-2022 om 06:27)
Inderdaad, mijn eerste reactie is ook dat de sukkel hier zowiezo al de schutter is, wat er ook is gebeurd, het is afschuwelijk weer zo'n jonge knul.. ik wens de nabestaanden veel sterkte toe!
Renata (28-1-2022 om 23:59)
@Jaap: je hebt gewoon gelijk. En kijk hier maar weer. Zo voorspelbaar.
@ jaap (28-1-2022 om 20:47)
Jaap, wat ben jij een slim mens, ga de politiek in! Sinds wanneer is er naast een QR toegangsbeleid ook een Tokkie beleid waarbij gemeente en cooperaties mensen op hun tokkie en aso gehalte gescreend worden? Toegelaten worden in een stad of dorp? Ik ben nog niet staande gehouden bij de grens van een gemeente, dorp of stadje. Ook geen sneltest gehad om te controleren of ik een te hoog tokkie gehalte heb. Vuurwapen geweld komt helaas voor in welke kringen dan ook, welke regio dan ook, helaas ontkomt Zeeland hier ook niet aan. Helaas is er wel een jonge knul van 24 jaar jong overleden, toekomst voor zich en jij noemt hem een tokkie! Dwaas die je bent!
Nieuws lezer (28-1-2022 om 19:32)
gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden en vrienden van onur
Goesenaar (28-1-2022 om 19:17)
Misschien weet niet iedereen maar goes noord is mooi rustige geweest ik ken goes noord van 1988 en zullen meerderen meeeens zijn in 1990 was goes noord zo erg dat mensen uit dorp niet naar binnen wilden komen werden ook gewaarschuwd om naar binnen te gaan. Helaas hebben meerderen dingen meegemaakt BP moord en Chinees restaurant schiet party en woning beschoten en kruidvat overvallen we kunnen door gaan helaas is dit jaren bekend maar ook erg sneu ook veel sterkte nabestaanden en hoop dat dader snel opgepakt wordt