Verlaten auto in sloot, veel hulpverleners uitgerukt

Toegevoegd: 18-02-2022, 21.37 uur - Update: 19-02-2022, 00.04 uur
Door: Eugène Harthoorn

SCHORE - Bij de Nieuwe Schoorseweg net buiten de bebouwde kom van Schore is vrijdagavond een auto te water geraakt. Er bleek niemand meer in het voertuig te zitten.

De melding van het ongeval kwam omstreeks 20.35 uur binnen bij de meldkamer. De brandweer is met een blusvoertuig, een redvoertuig en een duikploeg ter plaatse gekomen om de eventuele slachtoffers te bevrijden. Ook werden politie-eenheden, ambulanceteams en een traumahelikopter opgeroepen.

Toen de hulpdiensten ter plaatse kwamen, bleek dat er een auto op zijn kant in de een sloot lag. Na een zoekslag in en om de auto bleek echter dat er geen personen in of bij het voertuig waren. De brandweer heeft het incident vervolgens overgedragen aan de politie. Wat de oorzaak van het ongeval is, is onbekend.

miep (19-2-2022 om 19:27)
Waarom de kosten verhalen op de eigenaar? Als je al je hele leven rookt en drinkt en je krijgt lichamelijk ongemakken daar van? Ga jij dat dan ook eisen van die mensen
J. (19-2-2022 om 18:34)
Misschien iemand zonder rijbewijs die gevlucht is om zo onder zijn straf uit te komen?
Harley (19-2-2022 om 12:39)
Heel vreemd. Waarom kijkt een melder niet even in de auto? Als elke seconde telt kan dat best belangrijk zijn.
D.Breen (19-2-2022 om 00:25)
Vreemd of toch niet?? Kosten van de hulpverlening terugvorderen op de eigenaar cq bestuurder