Slachtoffer ongeval Middelburg overleden

Toegevoegd: 02-04-2022, 15.27 uur
Onder meer een traumateam kwam ter plekke om hulp te verlenen.
© Foto: Eugène Harthoorn

MIDDELBURG - De 18-jarige vrouw uit Arnemuiden die gistermorgen ernstig gewond raakte bij een ongeval op de Siloweg in Middelburg, is aan haar verwondingen overleden. Dat meldt de politie vandaag. De vrouw raakte zwaargewond nadat zij in botsing was gekomen met een bedrijfsauto.

Het slachtoffer werd omstreeks 09.15 uur aangereden op de kruising met de Kleverskerkseweg. Het slachtoffer raakte zwaargewond. Diverse hulpdiensten werden opgeroepen, waaronder ook de traumahelikopter. Eenmaal ter plaatse bleek dat de toestand van de vrouw dusdanig slecht was dat zij gereanimeerd moest worden.

Het slachtoffer werd na een uur in zorgwekkende toestand per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar is ze later aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie zojuist bekendgemaakt. De politie heeft onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval. Hierbij heeft de politie de bestuurder van de bedrijfsauto, een 64-jarige man uit gemeente Veere, meegenomen voor verhoor. De uitkomst van het politie-onderzoek is nog niet bekendgemaakt.

jan (3-4-2022 om 03:50)
Lief meisje wees niet bang je bent op een plek waar geen pijn is alleen maar liefde. Sterkere aan de nabestaanden! Ooit gaan jullie elkaar weer zien! Weet dat het goed gaat ze hadden in de hemel engelen nodig!
Grote Smurf (2-4-2022 om 23:06)
Heel droevig dit en veels te jong heen gegaan. Veel sterkte aan de nabestaanden. En Mart, overal zijn mensen die te hard rijden of fouten maken in het verkeer. Als ik soms taxi's zie scheuren of fietsers en brommers over kruisingen vliegen zonder vaart te minderen dan denk je soms ook wel eens van, wat als ik die nou eens niet had gezien. Een laagstaande zon speelt ook vaak een rol bij verkeersongevallen.Voor iedereen geld dat men kruisingen voorzichtig moet naderen. Ik weet niet wat hier is gebeurd, maar het is in en in triest. :-( Ik hoop dat ze nu een beter leven heeft dan op deze planeet met al die gekke wereldleiders die de wereld langzaam om zeep helpen.
Eens (2-4-2022 om 22:53)
Ik ben het eens met Mart, ze zitten altijd achter me te diewen. Ik pleit voor snelheidsbegrenzers binnen de bedrijfsauto's binnen de bebouwde kom. (Max 45 km/per uur)
Mart. (2-4-2022 om 19:57)
Wat mij regelmatig opvalt dat er met bedrijfsauto's veel te hard wordt gereden, de druk van het bedrijf om snel op een locatie te ''moeten'' wezen heeft nu een onschuldig slachtoffer gemaakt. Sterkte voor alle nabestaanden, maar ook voor de werknemer die dit moet meemaken. Tevens dank aan alle hulpverleners. Lief meisje met ene toekomst voor zich, zo vreselijk weggerukt van alles wat haar lief is. We bidden en weten dat je in Gods armen veilig bent.
een moeder (2-4-2022 om 19:24)
Wat erg om door zo'n tragisch ongeluk je kind/zus/vriendin/kleinkind kwijt te raken. Heel veel sterkte en kracht gewenst aan ouders, familie en vrienden.
fietser (2-4-2022 om 16:40)
Droevig. Gecondoleerd en sterkte aan alle betrokkenen en familie