Slachtoffer ongeval Middelburg overleden

Toegevoegd: 02-04-2022, 15.27 uur
Onder meer een traumateam kwam ter plekke om hulp te verlenen.
© Foto: Eugène Harthoorn

MIDDELBURG - De 18-jarige vrouw uit Arnemuiden die gistermorgen ernstig gewond raakte bij een ongeval op de Siloweg in Middelburg, is aan haar verwondingen overleden. Dat meldt de politie vandaag. De vrouw raakte zwaargewond nadat zij in botsing was gekomen met een bedrijfsauto.

Het slachtoffer werd omstreeks 09.15 uur aangereden op de kruising met de Kleverskerkseweg. Het slachtoffer raakte zwaargewond. Diverse hulpdiensten werden opgeroepen, waaronder ook de traumahelikopter. Eenmaal ter plaatse bleek dat de toestand van de vrouw dusdanig slecht was dat zij gereanimeerd moest worden.

Het slachtoffer werd na een uur in zorgwekkende toestand per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar is ze later aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie zojuist bekendgemaakt. De politie heeft onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval. Hierbij heeft de politie de bestuurder van de bedrijfsauto, een 64-jarige man uit gemeente Veere, meegenomen voor verhoor. De uitkomst van het politie-onderzoek is nog niet bekendgemaakt.

Arnemuiden (5-4-2022 om 16:18)
Vorig jaar februari ben ik aangereden op die zelfde weg door een personenauto die over het fietspad reed. ik werd afgevoerd door het trauma team naar het ziekenhuis. Ik ben er vanaf gekomen met zware kneuzingen en licht hersenletsel. Ik heb er een piep in mijn linker oor aan overgehouden vergeetachtigheid een drukkende pijn aan mijn oogkas. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik veel geluk heb gehad ... een ander had dit misschien niet overleefd. Dit artikel haalt bij mij alles weer naar boven en vind het verschrikkelijk dat een meisje van 18 dit heeft moeten overkomen! Veel sterkte aan de nabestaanden
Danielle (4-4-2022 om 11:52)
Ik heb er geen woorden voor... Lieve lieve meid, rust zacht . Heel veel sterkte aan de familie met dit grote verlies.
Michel (3-4-2022 om 13:58)
Familie en vrienden van het slachtoffer, gecondoleerd met dit verlies veel sterkte in deze moeilijke tijd en erna
Marcus Aurelius (3-4-2022 om 12:59)
18 jaar wat een leeftijd verschrikkelijk
R (3-4-2022 om 09:11)
Gecondoleerd voor alle nabestaanden. Heel veel sterkte voor de hulpdiensten, de bestuurder van de auto en een ieder die ooggetuige is geweest.
Arthur (3-4-2022 om 06:14)
@Mart en Eens, waren jullie erbij? Misschien reed de scooter wel veels te hard. Het is hoe dan ook triest dat er slachtoffers vallen.