Wielrenner naar het ziekenhuis na botsing met trekker

Toegevoegd: 11-04-2022, 16.02 uur
De wielrenner werd geschept door een trekker.
© Foto: Wilco Roeleven
Door: Remi Mesu

YERSEKE - Een wielrenner is maandagmiddag bij Yerseke aangereden door een trekker. Uiteindelijk werd de fietser per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Het ongeluk gebeurde rond 13.30 uur op de Postweg bij Yerseke. Een trekker botste daar met een wielrenner. Al snel kwamen zowel de politie als ambulancedienst ter plaatse om hulp te bieden. Ook werd de traumahelikopter opgeroepen om naar de plaats van het ongeval te vliegen.

De wielrenner was in de tussentijd al gecontroleerd in de ambulance en met spoed meegenomen naar het ziekenhuis. Daarom hoefde de traumahelikopter niet door te vliegen naar Yerseke. De bestuurder van de trekker kon na het afleggen van een verklaring zijn weg weer vervolgen.

nog een zeeuw (13-4-2022 om 01:05)
een uit dezelfde kudde die gisteren de gehele weg in beslag namen bij de dijk bij Kapelle/Schore? toeteren geen nut, en je krijgt nog een middelvinger tegemoet ook.
fietser (12-4-2022 om 10:34)
Tsjonge lijkt wel of jullie er bij waren, allemaal gokwerk mensen, dikke persoon?, wie voorrang? Landbouwers er is gewoon niet goed opgelet en dan is een ongeval in een klein hoekje. Meestal hebben de trimfietsers, *want wielrennen doe je in een wedstrijd* , best wel wat snelheid en dan is remmen al gevaarlijk.
Johny (12-4-2022 om 09:54)
@Dan het zijn niet alleen de boeren hoor! Wielrenner zijn soms gevaarlijker bezig dan boeren.
Een zeeuw (12-4-2022 om 09:17)
Ik hoop ook dat jullie ogen niet gesloten zijn voor het asociale gedrag van de wielrenners die 9 van de 10 x gewoon de weg over steken en denken van, O die wacht wel even, en wat boeren betreft, geloof maar niet dat die zorgeloos op hun machines zitten, en zeker tegenwoordig met al die onbenullige regels waar boer zijn haast onmogelijk geworden is. En waar toch ons brood ook nog steeds vandaan moet komen. Sterkte voor beide partijen.
Arthur (12-4-2022 om 07:41)
Die boeren zijn aan het werk, die te dikke mannen in te strakke pakjes niet.
ikke (12-4-2022 om 07:07)