1 file van totaal 3 km

Dode man gevonden bij Werfdijk in Hansweert

Toegevoegd: 13-04-2022, 18.26 uur - Update: 13-04-2022, 19.17 uur

HANSWEERT - Bij de Werfdijk in Hansweert is aan het einde van de middag een stoffelijk overschot aangetroffen. Dat meldt de politie, die een onderzoek is gestart.

Volgens een woordvoerder van de politie is het gevonden lichaam van een man. Zijn identiteit is nog niet bekend gemaakt. De politie is ter plaatse een onderzoek gestart. Dit werd rond 18.50 uur afgerond. Eerder liet de politie weten niet uit te gaan van een misdrijf maar toch onderzoek te doen om dit helemaal te kunnen uitsluiten.

De brandweer werd opgeroepen om assistentie te verlenen. Brandweerlieden zetten schermen rond de vindplaats. Omstreeks 18.50 uur meldde de politie dat het onderzoek was afgerond. "Een GGD-arts is naar Hansweert gekomen om de overledene te onderzoeken. De aangetroffen man is volgens de arts aan een natuurlijke oorzaak overleden", zo meldt de politie.

bram goeree (15-4-2022 om 12:16)
Arthur (15-4-2022 om 07:21)
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en voor "amigo" was de tijd van gaan gekomen. Wat doen mensen hier toch altijd zo hysterisch over de dood.
carlos koorndijk (15-4-2022 om 02:33)
ik hoorde de vogels fluiten net als Amigo!
anoniem (14-4-2022 om 19:00)
Mensen als jullie het fijne er niet van weten zwijg dan. Iemand die in een zorginstelling verblijft kan niet zomaar op straat gezet worden. Daar zit een zorgcontract aan vast. Dan moet er heel wat gebeurd zijn wil deze ontbonden worden. Respect voor alle professionals die zich ingezet hebben voor deze man. De zorginstelling waar deze man in verbleef staat bekend als een instelling waarin iedereen zichzelf kan zijn en gerespecteerd word.
Anoniem (14-4-2022 om 16:04)
Amigo wilde zelf geen hulp (in de zin van opgenomen worden) en koos heel bewust voor het zwerven.
Den dave (14-4-2022 om 14:10)
Dat deze ziel rust mag hebben gevonden. Mensen moeten niet altijd wijzen naar instanties die dan maar moeten ingrijpen. U bent zelf verantwoordelijk voor uw leven. Soms is de hardheid van dit leven onmenselijk, gedeelde smart is halve smart.