Persoon overleden in woning Meanderlaan Middelburg

Toegevoegd: 17-04-2022, 17.02 uur

MIDDELBURG - In een flatwoning aan de Meanderlaan in Middelburg is zondagmiddag een overleden persoon aangetroffen. De politie is ter plaatse een onderzoek gestart. Men krijgt hierbij hulp van de brandweer.

Het stoffelijk overschot werd volgens een woordvoerster van de politie rond half één aangetroffen na een melding dat iemand al langere tijd niet was gezien. De Forensische Opsporing (FO) kwam met twee bussen ter plekke en medewerkers deden gehuld in witte overalls enige tijd onderzoek in het appartement.

Tegen 16.00 uur werd de brandweer van de Middelburgse post Torenweg opgeroepen om assistentie te verlenen. Brandweerlieden in gaspakken en met perslucht om gingen zo'n drie kwartier later samen met de politie en een uitvaartondernemer de woning in. In de tussentijd werd de Meanderlaan deels afgezet met linten.

De politie laat weten dat het nog wel even kan duren voordat exact duidelijk is waaraan de persoon precies is overleden maar vooralsnog wordt niet uitgegaan van een misdrijf.