1 file van totaal 3 km

Man ontkent drugsdealen: 'was een vriendenclub'

Toegevoegd: 04-05-2022, 20.56 uur
Man ontkent drugsdealen: 'was een vriendenclub'
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

MIDDELBURG - Tegen de 30-jarige C. H. uit Zierikzee is woensdag in Middelburg voor het bezit en dealen in harddrugs een gevangenisstraf van een jaar geëist.

Het dealen zou diverse keren zijn gebeurd tussen 21 februari tot en met zijn aanhouding op 14 april vorig jaar. Op de dag dat hij werd aangehouden, zou H. in het bezit zijn geweest van THC-olie en 3 gram cocaïne. Dat H. dealde zag hij anders: hij haalde wel eens wat voor vrienden als vriendendienst als die eens zonder zaten of hij gebruikte het samen met vrienden. In zijn visie waren het dus geen afnemers, maar was gewoon sprake van een vriendenclub.

Uitspraak 18 mei.

Jaap (20-5-2022 om 15:59)
En waar blijft de uitspraak??
Loes (12-5-2022 om 16:29)
Robbie Z: ?????? Wat bedoel jij nou?
Robbie Z (9-5-2022 om 02:42)
Hey Loes,wat heb jij dan op je geweten?
Loes (5-5-2022 om 11:39)
Hahaha. Ja hoor. Een “vriendendienst.” Zo kun je dat dealen ook noemen ja. Moet niet gekker worden!!!! Dan is dat wat er hier aan dealen gebeurd allemaal ook een kwestie van “vriendendiensten”zeker. Als dit soort smoezen geaccepteerd worden gaat er dus niets veranderen en blijven wij zitten met de rotzooi en hanggroepen die, al dealende, blowende en met grote flessen alcohol zwaaiende, je uit de weg toeterend , hier in grote getale de buurt verzieken? Het zou heel erg fijn zijn als hier eens wat meer op gelet zou kunnen worden. En niet, de andere kant opkijkend en zeggen dat er geen “ mankracht” genoeg is, hieraan voorbij rijden/ lopen.