Overleden persoon gevonden, politie vermoedt misdrijf

Toegevoegd: 04-05-2022, 22.33 uur - Update: 05-05-2022, 00.46 uur
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN - De politie heeft woensdagavond een overleden persoon aangetroffen in een pand aan de Sint Jacobsstraat in Vlissingen. De politie gaat uit van een misdrijf. De straat is afgezet voor onderzoek.

De hulpdiensten werden omstreeks 20.55 uur opgeroepen voor een incident in een pand aan de SInt Jacobsstraat in Vlissingen. Er werd ook een traumahelikopter opgeroepen maar de komst hiervan werd al snel geannuleerd. Ter plaatse aangekomen trof de politie namelijk een reeds overleden persoon aan.

De politie gaat ervanuit dat het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen. Daarom is zij een onderzoek gestart naar de identiteit van het slachtoffer en de toedracht van het overlijden. De straat is volledig afgezet. Medewerkers van de afdeling Forensische Opsporing van de politie doen ter plaatse sporenonderzoek.