Onderzoek naar overleden persoon Vlissingen nog niet afgerond

Toegevoegd: 05-05-2022, 20.59 uur
Het incident gebeurde in de Sint Jacobsstraat.
© Foto: Roland de Jong
Door: Remi Mesu

VLISSINGEN - Het onderzoek naar de toedracht van de dood van de overleden persoon in Vlissingen is nog steeds niet afgerond. Dat liet de politie vanmiddag weten, ook verwacht een woordvoerder van de politie dat het onderzoek nog geruime tijd gaat duren.

De persoon werd woensdag rond 21.00 uur dood aangetroffen in een woning aan de Sint Jacobsstraat in Vlissingen. De politie stelde daarop een onderzoek in waarbij uitgegaan werd van een misdrijf.

Donderdag 5 mei liet de politie rond 15.30 uur weten nog steeds bezig te zijn met het onderzoek naar de identiteit van de overledene. Ook gaan de rechercheurs nog steeds uit van een misdrijf. Het onderzoek in het pand gaat volgens de politie  geruime tijd duren. Ook doen agenten buurtonderzoek en worden er camerabeelden bekeken.