Slachtoffer bedrijfsongeval Vlissingen is overleden

Toegevoegd: 19-05-2022, 10.29 uur
Het slachtoffer raakte na een beknelling dodelijk gewond in Vlissingen
© Foto: Remi Mesu
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN - Een 36-jarige man uit Vlissingen die gisteren eind van de middag ernstig gewond raakte, is volgens de woordvoerder van de Arbeidsinspectie ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. Het slachtoffer zou bekneld hebben gezeten.

Het incident gebeurde rond 17.40 uur op de scheepswerf van Amels. Aan boord van een jacht was een bedrijfsongeval gebeurd waarbij een slachtoffer door een onbekende oorzaak bekneld was geraakt.

Zowel de brandweer, politie als ambulancedienst kwamen ter plaatse om assistentie te verlenen. Twee ambulances en de brandweer konden al vrij snel na de melding vertrekken. De politie bleef langer op de scheepswerf aanwezig. De forensische afdeling van de politie doet samen met de Arbeidsinspectie onderzoek naar het ongeval.

Johan (19-5-2022 om 13:06)
Sterkte voor de nabestaanden en ook voor de eigenaar van het jacht. Ook die zal moeten leven met de gedachte dat er iemand is overleden bij de bouw van zijn pronkstuk.
Mike (19-5-2022 om 12:43)
Triest.
een inwoner (19-5-2022 om 11:55)
ooh wat een verdriet. s. morgens na het werk . En komt niet meer thuis . Veel kracht en sterkte voor nabestaanden. En ook voor de hulpverleners . en collega s op het werk veel sterkte
Ik (19-5-2022 om 11:43)
Ik wens de mensen om hem heen héél veel sterkte toe.
Moeder (19-5-2022 om 10:56)
Heel veel sterkte voor de familie en verdere nabestaanden. Vreselijk, zo jong, een vrouw en en twee kleine kinderen achterlatend. Heer, ontferm U over hen...
Addie (19-5-2022 om 10:54)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.