Verdachte van brandstichting appartementencomplex Goes aangehouden

Toegevoegd: 21-05-2022, 19.19 uur - Update: 21-05-2022, 19.31 uur
De politie hield één verdachte aan.
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

GOES - De politie heeft zaterdagavond een verdachte aangehouden voor brandstichting in het appartementencomplex in Goes. Het zou gaan om een man die ook in het complex woont.

De politie arresteerde de mannelijke verdachte rond 18.00 uur in Goes rond. De bewoner van het appartementencomplex wordt ervan verdacht betrokken te zijn bij het ontstaan van de grote brand is Goes. Hij zit vast voor nader onderzoek.

Bij de brand raakte niemand gewond. Een deel van de appartementen zijn door de brand wel onbewoonbaar geraakt. Volgens de politie zijn de bewoners van 2 portieken van de flat inmiddels weer terug in hun huis. De bewoners van appartementen in het derde portiek moeten voorlopig elders verblijven.

timsalabim (23-5-2022 om 10:39)
ik vind het in de brand steken van die flat minder eg als sommige reacties hier...
bram (22-5-2022 om 00:42)
Hoe kom je in "Godsnaam" op het idee om een flat in de brand te steken. Daar wonen nog meer mensen dan jij alleen he. Als aanstichter speel je dus met levens van anderen, die hoogstwaarschijnlijk NIETS !! met jouw probleem te maken hebben. zelfs in jouw visie op (van) het probleem helemaal niet voorkomen! Ben je schuldig, dan kan je wat mij betreft een behoorlijke straf krijgen, zo erg zelfs dat je daar de rest van je leven mee geconfronteerd zal moeten worden en zal moeten leven !