Onderzoek na vondst overleden persoon Schoondijke

Toegevoegd: 04-06-2022, 13.40 uur - Update: 04-06-2022, 19.29 uur

SCHOONDIJKE - De politie doet momenteel onderzoek in de Damstraat in Schoondijke nadat daar eerder vandaag een stoffelijk overschot is aangetroffen.

Het lichaam is volgens de politie aangetroffen bij een woning aan de Damstraat. De hulpdiensten kregen vanochtend rond 10.20 uur een melding van een medische noodsituatie in het dorp. Vervolgens bleek dat de persoon was overleden. Omdat niet duidelijk is hoe de persoon precies is overleden, doen de recherche en de afdeling Forensische Opsporing van de politie momenteel onderzoek. "Alle scenario's liggen nog open", zo liet de politie eerder vandaag weten.

Ook vanavond is nog altijd niet duidelijk wat er precies is gebeurd. "Er is nog geen duidelijkheid over het overlijden van de persoon in de woning. Onderzoek kan nog uren gaan duren. Wij geven een update zodra dat kan", zo liet de politie aan het einde van de middag weten.

Later meer