Natuurlijk overlijden lijkvinding Schoondijke vrijwel uitgesloten

Toegevoegd: 05-06-2022, 13.11 uur
De politie sluit vrijwel zeker uit dat het slachtoffer door een natuurlijke dood is overleden.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

SCHOONDIJKE  - De politie is nog altijd bezig met het onderzoek naar de overleden persoon aan de Damstraat in Schoondijke. In het onderzoek is naar voren gekomen dat het natuurlijk overlijden vrijwel zeker kan worden uitgesloten. Voor de politie staan verder alle andere opties nog open.

Omdat de politie het onderzoek gaat uitbreiden is de woning door de agenten verzegeld.  De komende dagen zal de politie op verschillende wijzen het onderzoek voortzetten, zo laat een politiewoordvoerder desgevraagd weten.

Gistermorgen werd er door de politie bij een woning aan de Damstraat in Schoondijke een overleden persoon aangetroffen. De politie was een volledige dag bezig met het onderzoeken van de doodsoorzaak. Zowel in de woning als in de omgeving werd door de Forensische Opsporing diverse onderzoeken uitgevoerd. Door de recherche zijn er diverse zakken vol bewijsmateriaal meegenomen.

Moeder (6-6-2022 om 14:37)
Veel sterkte voor de nabestaanden. Hopelijk wordt de dader snel gevonden...