Ongeluk Oost-Westweg eist leven automobilist (40)

Toegevoegd: 08-06-2022, 09.00 uur - Update: 08-06-2022, 11.32 uur

KAMPERLAND - Het ongeluk vanochtend op de Oost-Westweg (N255) bij Kamperland heeft een leven geëist. Het slachtoffer is een 40-jarige man uit Middelburg​. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd.

Tussen De Banjaard en Kamperland kwamen rond 07.25 uur een betonvrachtwagen en een personenauto frontaal met elkaar in botsing. Er ontstond een flinke ravage en de inzittende van de personenauto raakte zwaargewond. Na de melding werden al snel ook de brandweer en een traumahelikopter opgeroepen maar de inzet van het traumateam werd geannuleerd toen bleek dat de automobilist reeds was overleden. Politieagenten hebben de familie van het slachtoffer inmiddels geïnformeerd.

De chauffeur van de vrachtwagen wordt opgevangen en mag een verklaring afleggen op het bureau. De N255 is ter plekke afgesloten vanwege sporenonderzoek. De politie zegt dat het onderzoek naar de toedracht nog uren in beslag zal nemen en dat weggebruikers rekening moeten houden met een langere reistijd. De Provincie Zeeland meldt intussen dat de weg nog tot zeker 15.00 uur dicht zal zijn. Verkeer wordt omgeleid via de Jacobadijk, de Polderseweg en de Brededijk.

Zie ook:

Maarten (8-6-2022 om 13:49)
Heel veel sterkte voor iedereen die hier getroffen wordt. Peter Quest geeft alleen een opsomming van afgelopen weekend. Zegt niets over de maximumsnelheid van deze N255. Kijk eens naar het aantal fietsers met een mobiel in de hand. Van de jongeren meer dan 50%, politie rijdt er gewoon langs. Voetgangers ook al en steken zo de straat over. PROVIDERS: ZET MOBIELS AUTOMATISCH UIT ZODRA ZE BEWEGEN!!! Mensen doen het zelf namelijk niet
Lode Corrynen (8-6-2022 om 13:34)
Zag dit weekend nog iemand met een klein autootje 4 wagens gelijkertijd inhalen, vlak voor de bocht komend van rond punt richting goes. Levensgevaarlijk maneuver, om dan 500 meter verder de afslag te nemen. wat bezielt zulke mensen toch
Emergo (8-6-2022 om 13:26)
@Peter Quest Toch opvallend, een heel verhaal pver verkeersproblematiek, een overleden verkeersdeelnemer die overlijdt maar toch maar weer even de sneer richting politie die "niets 'doet. Het zijn de verkeersdeelnemers die het doen die vaak zaniken als de politie wel ie en dan ni. ts doet. En om populair te zijn komen we even met de 1 km overschrijden aan., ridiculous.
Krantenbezorger (8-6-2022 om 12:46)
Sterkte aan iedereen die hierbij betrokken was
Douwe dabert (8-6-2022 om 12:05)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
jacob (8-6-2022 om 11:51)
@Peter Quest De Politie doet niets? Ze hebben de familie in kennis gesteld van het drama dat is een taak die je niet wil maar bij het werk schijnt te horen. En ze kunnen niet overal zijn, zie de bezetting(te kort aan personeel). Beetje respect aan de Politie is op zijn plaats.