Arrestaties na steekpartij in Vlissingen

Toegevoegd: 09-06-2022, 19.40 uur - Update: 09-06-2022, 22.05 uur

VLISSINGEN - Na een melding van een vermoedelijke steekpartij heeft de politie vanavond in Vlissingen op straat een gewonde man aangetroffen. Ter plekke zijn drie personen in de boeien geslagen.

De hulpdiensten kregen rond 19.20 uur de melding dat er in de Beatrixlaan iemand met een steekwond zou zijn. Hierop gingen politieagenten en ambulancemedewerkers met spoed ter plekke. De politie meldt intussen op Twitter dat er inderdaad een gewonde man is aangetroffen op straat. Hij is met spoed per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis.

De politie zoekt nog uit wat er precies is gebeurd en of het slachtoffer inderdaad is gestoken. De straat is ter plekke afgesloten voor onderzoek. Rond 19.45 uur waren drie personen door de politie in de boeien geslagen. Zij zijn aangemerkt als verdachte. De politie meldt dat beslag is gelegd op twee voertuigen. Het onderzoek is nog gaande.

Zie ook:

Anon (10-6-2022 om 07:35)
Ik kijk er niet eens meer van op. We hebben een waardeloos bestuur in Vlissingen en steeds meer pauper volk. Politie is nergens te bekennen, pas als er iets is gebeurd komen ze de straat op. Alsmaar meer agressie op straat waar handhaving naar staat te kijken. Stichtingen zoals ROAT vreten alleen de subsidie pot leeg en meer niet. Stoppen met dit soort stichtingen en koop er meer blauw op straat voor. preventieve controles en zwaarder straffen is wat misschien het tij zal keren.
Loes (10-6-2022 om 07:18)
Serieus staan ze er in hun pyjama en in een waar kinderen spelen.
bram (10-6-2022 om 01:49)
Helaas, zijn deze stekertjes met messen zo jong dat ze eigenlijk niet berecht kunnen worden. In het strafrecht, zou de leeftijd van de crimineel niet meer moeten meetellen. De reinste onzin, want een messteek van een volwassene of een niet volwassen steker is als ernstig misdrijf hetzelfde. En een rottige jeugd als excuus, kan al helemaal niet. Ik ben net voor de oorlog geboren en heb duidelijk aantoonbaar een klere jeugd gehad met heel veel angst, weinig vreten en al helemaal niets voor jezelf. Denk daar maar eens aan !! Straffen voor de dader(s) maximaal !! Sterkte voor de getroffen persoon, wens je een snelle beterschap
Johan (9-6-2022 om 23:04)
Steekpartijen horen bij Vlissingen. Een week zonder steekpartij is een verloren week..... Tokkiecity aan de Schelde!
Karl (9-6-2022 om 22:23)
Een beetje met messen zwaaien triest! Wat mij betreft zijn dit varkens en die horen niet thuis in onze samenleving.
Grote Smurf (9-6-2022 om 22:06)
En ja hoor, weer van die domme kansparel narcisten. Kleine zielige jongetjes die zich pas een vent voelen als ze een wapen bij zich dragen. Krijgen die arme jongetjes dan kritiek, dan zijn ze zo gekwetst in hun ego dat ze wraak nemen met een wapen. Hoe zielig kun je zijn? Er zou eens een mega grote TBS kliniek gebouwd moeten worden waar we al dat lompe kleutertuig inproppen. Ik betaal er graag wat extra belasting voor.