Brandweer heeft middelbrand in Goes snel onder controle

Toegevoegd: 24-06-2022, 03.03 uur
Foto 9 van 10

Kees (24-6-2022 om 17:14)
Je zou denken aan brandstichting als het 2 keer achter elkaar gebeurt. Gelukkig is er nu permanente bewaking aanwezig middels camera's en alarmcentrale. Helaas dat het zo ver moet komen
een gast (24-6-2022 om 09:34)
Het is toch wel raar dat er vier dagen geleden ook een brand was op dezelfde locatie, en dat had ook te maken met een container, dan is een gedegen onderzoek wel noodzakelijk denk ik dan .