Slachtoffer ongeluk Meliskerke overleden

Toegevoegd: 29-06-2022, 18.22 uur - Update: 29-06-2022, 18.30 uur
Het slachtoffer kwam in botsing met een busje.
© Foto: Remi Mesu

MELISKERKE - De persoon die vanmiddag ernstig gewond raakte bij een aanrijding in Meliskerke is aan zijn verwondingen overleden. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.

Het slachtoffer, een 80-jarige fietser uit het Gelderse Nunspeet, kwam rond 14.20 uur in botsing met een busje. Dat gebeurde op de kruising van de Koekoeksweg met de Molenweg. Het slachtoffer werd per ambulance naar Arnemuiden gebracht. Aldaar was een rendez-vous afgesproken met het team van de traumahelikopter uit Nijmegen.

Uiteindelijk is het slachtoffer per ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht. Daar is de man aan zijn verwondingen overleden, zo is nu bekend geworden. De politie heeft onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeluk maar de uitkomsten zijn nog niet bekend.

Verkeersdoden
In het Zeeuwse verkeer vielen tot en met vandaag 15 verkeersdoden, zo blijkt uit een overzicht van het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Zeeland (ROVZ). Het gaat om 9 automobilisten, 3 fietsers, 1 voetganger, 1 scooterrijder en 1 motorrijder. In 2021 vielen in onze provincie aanzienlijk minder verkeersslachtoffers. Toen kwamen 9 personen om het leven.

Ja-Ja (30-6-2022 om 07:57)
NN. Ik ben het met u eens. Bij z'n ernstig letsel is snelheid geboden. Nu is er veel tijd verloren gegaan .Sorry ,[Maarja ,er zal wel weer een protocol voor zijn.] Veel sterkte voor de nabestaande
fietser (29-6-2022 om 20:01)
Droevig bericht weer. 15 slachtoffers in 6 maanden. Sterkte aan betrokkenen en familie en bekenden van het slachtoffer. Sterkte voor de bestuurder en eventuele inzittenden van de bestelauto.
nn (29-6-2022 om 19:10)
waarom is de trauma niet naar Meliskerke gekomen. sterkte voor de fam