Geen treinverkeer door incident op spoor Kapelle

Toegevoegd: 03-07-2022, 00.15 uur
Door: Eugène Harthoorn

KAPELLE - Het treinverkeer lag zaterdagavond enige tijd stil in verband met een incident op het spoor ter hoogte van Kapelle.

De hulpdiensten werden omstreeks 20.50 uur opgeroepen voor het incident ter hoogte van de Kelhoekseweg. Onder andere kwamen er drie eenheden van de politie en een ambulance ter plaatse. Ter plaatse bleek dat er iemand bij het incident om het leven was gekomen.

De recherche doet onderzoek naar het incident. ProRail is ter plaatse. Tijdens het incident reden op een gedeelte van het Zeeuwse spoor geen treinen.

Moeder (7-7-2022 om 18:35)
Helemaal met je eens Bram... Schietincident, steekincident, wat beiden pogingen tot moord zijn, of, als het slachtoffer overleden is, moord. In ieder geval wil ik de nabestaanden én hulpverleners veel sterkte wensen.
Jimmy (6-7-2022 om 20:55)
Ik heb al antwoord gegeven op je vraag ja-ja, dat jij het niet wilt begrijpen omdat je kennelijk een gigantische hekel hebt aan autoriteit en er allemaal zaken bij haalt die er niks mee te maken hebben en zo de discussie (als je het zo wilt noemen) om zeep helpen is niet mijn probleem. Ik heb geen zin meer om mijn tijd aan zo’n querulant als jou te besteden want het is nutteloos. Nog een fijn leven gewenst.
Ja-Ja (5-7-2022 om 15:10)
Aan Jimmy. Dan moeten ze ook geen incidenten met wapens uitzenden. Zoals bv Kopenhagen en in Amerika enz Denemarken.bijna 100 doden op een eiland. In Nederland in Alphen aan de Rijn enz. Daar was de Staatsomroep NPO direct bij.Of ben je dat vergeten? Ik hoop dat je dit kan beantwoorden. Of verdedigd je de overheid ,die door hun beleid ,deze personen tot z'n tragische daad brengt.En er zullen er meer volgen. Voor de treinbestuurder is het verschrikkelijk.
Peet (3-7-2022 om 10:35)
En er zullen er nog velen volgen. Verschrikkelijk voor de nabestaanden, de machinist, conducteur en de reizigers. Het wordt tijd dat er eens aan de eigen bevolking wordt gedacht, dat die op de eerste plaats gaan komen. Zoveel mensen die zwaar in de problemen zitten en geen uitweg meer zien. Spreek ze dagelijks helaas.
jimmy de Jonge (3-7-2022 om 10:08)
Ik ben in het verleden wel eens in een opleidingstraject geraakt van de Belgische spoorwegen voor treinbestuurder en de rede dat men hier geen melding van doet bij de "staatsomroep" is omdat ze mensen niet op ideeën willen brengen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord Ja-Ja.
Ja-Ja (3-7-2022 om 09:59)
Dit gebeurt als personen in de war raken en geen uitweg meer zien. [Ik voel met de overledene mee!] Sterkte betrokkenen. [Ps. Dit gebeurt door heel het land. Waarom maakt NPO[Staatsomroep] hier geen meldingen van? Sorry ,ik kon dit niet voor me houden.]