Boetes uitgedeeld voor vissen rond de Stormvloedkering

Toegevoegd: 23-07-2022, 08.39 uur
Boetes uitgedeeld voor vissen rond de Stormvloedkering
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

VROUWENPOLDER - Door de politie zijn de afgelopen week meerdere controles gehouden rond de Stormvloedkering op stroperij, vissen met levend aas of vissen op verboden plekken.

Deze week zijn er twee verbalen geschreven voor het vissen op verboden terrein en één keer voor het vissen met levend aas. Ook werd een flinke hoeveelheid zeebaars aangetroffen die "van niemand was". De "bag limiet voor zeebaarzen zijn twee stuks. De grote hoeveelheid vis is door de stichting A Seal opgehaald. Bij deze stichting worden zieke en verzwakte zeehonden opgevangen.

De komende periode zullen er meer controles worden uitgevoerd in de omgeving van de Oosterscheldekering.

Rob de. Bruyne (24-7-2022 om 20:41)
Schijnt goed te verdienen.Dus…..
Michel (23-7-2022 om 13:41)
Hoe stom moet je zijn, om toch te gaan vissen in een gebied waar het niet mag.
Ed (23-7-2022 om 13:41)
Werd tijd ook! Aanpakken die stropers!