Zwaargewonde bij steekpartij Goes

Toegevoegd: 03-08-2022, 21.50 uur
Foto 1 van 8

Daan van Velzen (4-8-2022 om 07:00)
Het is tegenwoordig meer nieuws als er een dag niemand word gestoken of neergeschoten. Nederland word elke dag een beetje mooier.
bram (4-8-2022 om 04:34)
Leuk, wonen in Zeeland. Vroeger dus, helaas nu niet meer. Steek party, ,brandstichting, aanrandingen, lastig vallen van bezoekers. diefstal, zakkenrollers, overal klerezooi neerflikkeren, enz. Wat een pokke zooi !! Als je niet in een provincie zoals hier kunt wonen, wat doe je dan hier. Rot a.u.b. zo snel mogelijk op ! Ga naar je eigen plek waar kennelijk dit gedrag normaal is. Ik zeg niet dat Zeeuwen heilig zijn hoor, maar dit soort gedrag dat hoort hier in Zeeland niet thuis. Een persoon, zwaargewond , waarom !! Meningsverschil, nou o.k. dan. Daar praat je gewoon over, zonder messen en zonder geweld !! Sterkte voor het slachtoffer, hou je haaks en laat die rotte club of dader niet van je winnen.
Grote Smurf (4-8-2022 om 01:11)
Het aantal mietjes in ons land neemt schrikbarend toe. Waar zijn de echte mannen gebleven met ballen die een conflict oplossen met praten? Laf een ander steken met een mes wegens een conflict. Wat een kleuterige loser ben je dan als je denkt zo een echte vent te zijn.