Bestuurder crash Vlissingen reed onder invloed van alcohol

Toegevoegd: 04-08-2022, 08.40 uur
Uit een blaastest bleek dat de bestuurder alcohol in zijn bloed had.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN - De bestuurder van de personenauto die gisteren crashte op de Galgeweg bij Vlissingen reed volgens de politie onder invloed van alcohol.

Het ongeval gebeurde omstreeks 18.50 uur. De bestuurder raakte bij zijn crash drie bomen. Deze raakten flink beschadigd. De auto raakte total los. De bestuurder raakte bij het ongeval gewond en is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Uit een blaastest bleek dat de bestuurder onder invloed van alcohol de auto had bestuurd. Het rijbewijs van de man is per direct ingevorderd en er zal een proces-verbaal worden opgesteld voor het rijden onder invloed en het zich als zodanig gedragen in het verkeer dat gevaar of hinder kan ontstaan.

Joris (7-8-2022 om 09:22)
@Klaas: Het geteisem wat Vlissingen onveilig maakt met die VW'tjes wekt een hoop agressie op en dat is logisch. Scheurende losers met een enorm uitlaat gebrul omdat ze door hun minderwaardigheidscomplex denken te weinig aandacht te krijgen. Elke crash die deze gasten maken zonder onschuldige slachtoffers wordt door het fatsoenlijke volk met gejuich ontvangen. Als je dit schorem probeert te verdedigen ben je zelf niet veel beter.
Klaas (6-8-2022 om 08:22)
Als ik zo de reacties hier lees denk ik dat de meeste mensen hier ook echt totaal niet geschikt zijn om een auto te besturen; allemaal kwaaie reacties gemaakt puur op en uit emotie; link om kwaad achter het stuur te gaan zitten en zeker als je je al laat opfokken door bepaalde automerken; hoe moet dat dan wel niet onderweg gaan? Ik heb echt medelijden met jullie gezinsleden die meerijden en continue dat gevloek moeten aanhoren als je ingehaald wordt door een VW'tje met 75PK...
Wouter (5-8-2022 om 09:34)
Enkele minuten voor het ongeluk reed ik met mijn gezin op die plek, het was erg druk met veel toeristen met kinderen op zowel de weg als naastgelegen fietspaden. Zo'n loser in zijn paupergolf zal je kind maar dood rijden. Ik hoop dat het OM dit allemaal meeneemt in zijn oordeel. De Burgemeester van Woelderenlaan, Bachlaan, Zwaanweg tot aan Dishoek wordt vaker als racebaan gebruikt, enkele flitspalen zullen echt levens gaan redden. In 2020 is een vrouw in een rolstoel nog doodgereden, door ook een loser onder invloed in een paupergolf. Heb wel eens motoragent gezien met laserpistool de ene na de andere auto aan de kant zetten op deze route, hij pakte zelfs een weg binnendoor om een maniak in een Porsche 911 aan te houden. Hulde!
Renata (4-8-2022 om 22:07)
Joh, je verwacht het niet he. Om te beginnen levenslang whiplash.
@Peter Quest (4-8-2022 om 20:06)
@Peter, de politie is in dezen juist, en heeft niks met vervolgingsdrang te maken. Eigenlijk zouden ze dit gastje nooit meer op de weg moeten laten. Eerst gaan zuipen, om vervolgens te laten zien dat je ook (nog) niet over de controle beschikt om een dergelijk voertuig door zo"n flauwe bocht heen weet te sturen, getuigd van totale onkunde, onbekwaamheid, roekeloosheid, het niet waardig zijn van bezit rijbewijs, en tevens je medeweggebruikers in levensgevaar brengen. Laat hem de eerste 50 jaar maar fietsen, en hopelijk word ie dan niet geschept door zo'n zelfde mngl als hijzelf. In het verkeer gelden zoals overal regels. Als iedereen zijn regels zelf bepaald, word het een troep, zoals je ziet.
Ja-Ja (4-8-2022 om 17:46)
Overheid moet de wet over rijden met drank.drugs,ballontje enz veel harder aan pakken. Nu komt de dader er veel te goed van af. Dus Rutte en zijn maten in Kabinet en 2de slaapkamer word wakker. Ik ben voor ZEER ZWARE STRAFFEN.