Slachtoffer Arnemuiden overleden na noodlottig ongeval

Toegevoegd: 10-08-2022, 16.11 uur
Volgens de politie is de vrouw om het leven gekomen na een noodlottig ongeval.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

ARNEMUIDEN - De vrouw die om het leven kwam op de Doeleweg nadat zij aangereden werd door een trein, is hoogstwaarschijnlijk door een noodlottig ongeval om het leven gekomen.

De hulpdiensten werden 11.45 uur groots opgeroepen. De politie startte direct een onderzoek in samenwerking met de forensische opsporing en rechercheurs. Bij dit onderzoek werden ook meerdere getuigen gehoord.

Uit het onderzoek is gebleken dat de vrouw, volgens de politie,  hoogstwaarschijnlijkdoor een noodlottig ongeval om het leven is gekomen. Over de identiteit doet de politie geen uitspraken.

ADRIAN IRVINE (10-8-2022 om 21:23)
Wat en hoe het is gebeurd, hoor wij van politie als de onderzoek afgerond is.veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen van de overleden Vrouw.
mar (10-8-2022 om 20:38)
Droevig. Sterkte aan alle betrokkenen, mensen op de trein, hulpverlening en getuigen, verder voor familie en bekenden van de overleden vrouw. :-(
Cootje (10-8-2022 om 17:57)
Erik, misschien al eens nagedacht dat de nabestaanden dit ook kunnen lezen? Stond je erbij? Weet je er meer van? Hou toch op sukkel, en denk eerst voor je plaatst, hoewel ik ook twijfel aan een goedkeuring van je idiote reactie. Aan alle familie, vrienden en kennissen kan ik alleen maar veel sterkte wensen.
BigMart62 (10-8-2022 om 17:37)
@Erik, vertel maar tegen de politie dan hoe het gegaan is, als u het zo goed weet. Weer zo'n ongepaste, zielloze en betweterige reactie zoals er helaas zovaak op deze site geplaatst worden. Sterkte aan de familie en vrienden van het slachtoffer.
Joris (10-8-2022 om 17:00)
@Erik: Al vaker gezien. Trein vanuit de ene richting is net langs gekomen en men begint al over te steken, terwijl de bel nog klinkt en de rode lichten nog knipperen, om er dan achter te komen dat de trein uit de andere richting er ook al was en verscholen ging achter de eerste. "Wacht tot het rode licht gedoofd is" staat er niet voor niets.
Emergo (10-8-2022 om 16:55)
W Er zijn mensen die in een ultieme poging de trein te halebn of bijzonder veel haast hebben spoorbomen negeren.