Verkeershinder door ongeluk in Vlaketunnel

Toegevoegd: 12-08-2022, 17.26 uur
Door: Remi Mesu

SCHORE - Door een ongeluk op de A58 bij Schore is vrijdagmiddag verkeershinder ontstaan. Twee voertuigen zouden in de tunnel tegen elkaar gebotst zijn.

Het ongeluk gebeurde rond 16.45 uur op de A58 ter hoogte van de Vlaketunnel. In de tunnel zouden twee voertuigen betrokken zijn geraakt bij het ongeluk.

Volgens een woordvoerster van de politie zou geen van de betrokkenen letsel hebben opgelopen. Eén rijstrook is tijdelijk afgesloten om een bergingsbedrijf veilig te laten werken.

een gast (13-8-2022 om 07:37)
Zeeuw: hoezo denk jij dan dat de cruisecontrol mee kan spelen , want cruisecontrol houd alleen de snelheid vast dus als je met 100 km de tunnel in gaat dan kom je er ook met 100 km uit. Waarom zou hij dan de schuldige kunnen zijn.
Zeeuw (12-8-2022 om 22:53)
Het is altijd verbazingwekkend hoeveel ongelukken er gebeuren op rechte stukken, of in tunnels. In dit geval kan cruisecontrol ook meespelen, bij 1 van de 2 voertuigen
Grote Smurf (12-8-2022 om 19:19)
De Vlaketunnel. Sommige mensen die gaan uit angst zomaar op de rem staan als ze de tunnel inrijden omdat ze niet goed kunnen zien wat er in de tunnel gebeurd. Dit terwijl de Vlaketunnel jaren terug al goede verlichting heeft gekregen. Om de zoveel tijd krijg je dan dit als resultaat en het gekke is, heb je geen dashcam....bewijs dan maar dat je niet fout zat als je achterop zo'n mafkees klapt. Diegene die achterop een ander knalt is doorgaans automatisch de schuldige tenzij het tegendeel is bewezen. Maar het zou in dit geval natuurlijk ook een verkeerde inhaalactie geweest kunnen zijn. Zonder foto's blijft het speculeren.
Lies (12-8-2022 om 17:35)
Rijden te dicht op elkaar en geen ruimte geven met inhalen en er zijn er die remmen in de tunnel daar kun je iemand niet verbieden maar dicht op je voorganger is niet slim. Je ziet het hoever je er mee kan komen