1 file van totaal 3 km

Fietser ernstig gewond bij ongeval in Middelburg

Toegevoegd: 23-08-2022, 10.26 uur
Foto 7 van 8

een vrouw (25-8-2022 om 19:07)
(Joris) hoezo opvallend van wmo je kan zelf ook ee n 3 wieler kopen hoor je kan met gewone fiets ook ongelukken maken heeft niks met wmo te maken. Scooter en elektrische fietsen en stepjes die niet mogen gaan ook super snel daar gebeuren ook ongelukken mee. Niet alleen met mensen met handicap
Joris (24-8-2022 om 17:07)
Opvallend vaak zijn vervoersmiddelen die door de gemeente in het kader van de wmo verstrekt worden, zoals hier deze fiets, betrokken bij ongevallen. Nu een fiets maar meestal scootmobielen die in greppel of sloot rijden. Misschien strenger selecteren op bekwaamheid om zelfstandig aan het verkeer deel te nemen. De kosten van de brokkenmakerij rijzen de pan uit en de monteurs van de hulpmiddelenverstrekker maken overuren om alle schade te herstellen.
Moeder (24-8-2022 om 14:37)
Laïsa, nabestaanden? Zwaargewond toch, niet overleden.. Hopen en bidden dat de persoon er weer bovenop komt.
Emergo (23-8-2022 om 18:06)
Opvallend dat iedereen iets te vertellen heeft behalve over het ongeval zelf en de oorzaak. Vreemd.
JK (23-8-2022 om 14:13)
Sterkte voor degenen die dit zijn overkomen. Ben er steeds meer van overtuigd dat een fietshelm verplicht gesteld moet worden. Na een val van mijn man met de fiets , wat gelukkig goed afgelopen is , hebben we nu allebei een fietshelm. En na enige schroom ook in het dorp op als ik om boodschappen ga.
Laïsa (23-8-2022 om 13:35)
Ik gaf aan dat er in de Spinhuisweg zeer asociaal gereden wordt. Het is een 30 km zone en mensen vinden tel achter stuur belangrijker. Bussen rijden ook veel te hard. Dit alles aangekaart gemeente .Ze plaatsen tijdelijk snelheidsmeter. Drempels kunnen en komen er niet want huizen zouden verzakken.