Motorrijder levert rijbewijs en motor in na gevaarlijk rijgedrag

Toegevoegd: 25-08-2022, 08.18 uur - Update: 25-08-2022, 11.35 uur
Motorrijder levert rijbewijs en motor in na gevaarlijk rijgedrag
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN - Een bestuurder van een motor heeft gisterenavond in Vlissingen zijn rijbewijs en motor moeten inleveren nadat hij gevaarlijk rijgedrag had vertoond.

Voorafgaand aan de staandehouding was de politie genoodzaakt een achtervolging in te zetten. Nadat de bestuurder tot stoppen was gemaand, werd deze op zijn rijgedrag aangesproken. Hij had volgens de politie namelijk erg asociaal en met zeer hoge snelheid gereden.

Het rijbewijs is door de agenten ingevorderd en de motor is in beslag genomen.

Pimmetje (26-8-2022 om 08:16)
Kijk gelijk ook even naar dat groepje op souburg! Verlengde achterbruggen en aso weggedrag wat ook nog gefilmt word... het gejank van de motoren is in de verre omtrek te horen. Het is wachten tot het mis gaat. Dus good job deze malloot (voor even) te stoopen
Anon (25-8-2022 om 22:26)
Mooi, hoop dat die smerige pauper er veel hinder van ondervind nu hij zijn rijbewijs kwijt is. En heel vlissingen doorgaan met het filmen en noteren van kentekens. Zo worden er binnenkort nog meer aangepakt.
Toon Poppe (25-8-2022 om 12:30)
Prima gedaan politie. De afgelopen week kwamen uit heel wat straten en wijken in Vlissingen berichten over asociaal gedrag van o.a. motoren . Het midden gebied voert de hoofdmoot in Vlissingen. De Aagjedekenstraat - Scheldestraat - Paul Krugerstraat is het ook een hel. Nu zijn tot 1 september de Boulevards afgesloten maar geloof maar dat overlast wederom gaat beginnen. Het zijn niet alleen motoren , maar ook scootertjes en lawaaibakjes van auto`s . Vaker zijn er al ongelukken plaats gevonden en enkele met dodelijke afloop. Niet alleen ik maar velen met mij hopen dat het optreden hiertegen vaker gaat plaats vinden. Voor u als lezer blijf melding maken van dergelijk overlast.
Klaas vaak (25-8-2022 om 12:09)
Er zijn daar een paar van die idioten op motoren. Gelijk in de pers met die fiets lijkt mij het beste. Is deze mafkees ook verantwoordelijk voor sl die strepen op de weg??
Rick (25-8-2022 om 11:56)
Motor krijgt ie toch weer terug; zo blijven we bezig...
Erwin (25-8-2022 om 11:08)
Nou zijn 2 maatjes nog !