Buitenbrand bij Willemsweg Schoondijke geblust

Toegevoegd: 25-08-2022, 20.54 uur - Update: 25-08-2022, 21.18 uur
De brand werd geblust door de vrijwilligers van de brandweerpost Breskens.
© Foto: Brandweer Breskens

SCHOONDIJKE - In de buurt van de Willemsweg in Schoondijke heeft woensdag aan het einde van de middag een buitenbrand gewoed. De brandweer kwam ter plekke om de vlammen te doven met behulp van twee stralen hoge druk.

Het brandje werd rond 17.45 uur gemeld. Hierop werd in eerste instantie de brandweerploeg van Breskens gealarmeerd maar omdat het er op leek dat deze niet kon uitrukken, werd ook de brandweer van Oostburg opgeroepen.

Al snel bleek echter dat de brandweerlieden van Breskens toch de melding voor hun rekening konden nemen en zodoende gingen zij ter plekke om de brand uit te maken. De ploeg uit Oostburg is niet meer ingezet.