Hulpdiensten halen persoon uit watertoren Goes

Toegevoegd: 01-09-2022, 08.12 uur
De hulpdiensten waren met meerdere eenheden ter plaatse.
© Foto: Wilco Roeleven
Door: Remi Mesu

GOES - Zowel de brandweer, politie als ambulancedienst zijn donderdagochtend uitgerukt voor een persoon die in de watertoren van Goes stond. Uiteindelijk kon de vrouw naar beneden worden gepraat.

De situatie vond rond 06.30 uur plaats in de oude watertoren aan de 's-Gravenpolderseweg in Goes. De politie was op dat moment al aanwezig en riep de hulp van de brandweer in. De vrijwilligers kwamen vervolgens met een reddingskussen ter plaatse.

Ook waren leden van het arrestatieteam aanwezig om bijstand te verlenen. Uiteindelijk kon de vrouw naar beneden gepraat worden waarna ze per ambulance naar het ziekenhuis is gebracht.

bram goeree (2-9-2022 om 13:35)
klaar (1-9-2022 om 18:37)
heftig, helaas heeft onze Regering , allen maar zicht op andere omstandigheden ( Buitenslapers etc.)
exportzeeuw (1-9-2022 om 11:10)
@ Michelle , helemaal mee eens. hoge kosten,schulden, niet worden gehoord door hulpverlening en instanties. mensen zijn ten einde raad en krijgen niet de hulp die ze nodig hebben ook laat de GGZ in zeeland flink te wensen over. ik hoop dat deze persoon goed geholpen gaat worden maar ik vrees het ergste
Michelle (1-9-2022 om 09:02)
Dit soort dingen ga je vaker meemaken. Mensen die geen uitweg meer zien in deze maatschappij. Niet meer rond kunnen komen, schulden die niet meet betaald kunnen worden en ga zo maar door! Diep triest!