Katten gered door Stichting Dierenwelzijn Walcheren

Toegevoegd: 10-09-2022, 22.15 uur
De katten zijn naar het dierenasiel gebracht.
© Foto: Stichting Dierenwelzijn Walcheren
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN – De vrijwilligers van Stichting Dierenwelzijn Walcheren hebben vandaag meerdere kittens een veilig thuis geboden nadat de dieren gedumpt waren op een parkeerterrein in Vlissingen.

De vrijwilligers werden aan het begin van de avond gebeld door mensen die in de bossen bij het parkeerterrein gepiep hadden gehoord. Nadat de mensen wat verder keken bleek er in een kartonnen doos vier kittens te zitten. Deze kittens waren ongeveer vier weken oud.

Hierop snelden de vrijwilligers naar het parkeerterrein. Daar troffen zij ook een vijfde kitten met de ouders aan. De katten werden gevangen en meegenomen. Na enkele uren waren de katten allemaal veilig in het asiel.

Truus (10-9-2022 om 22:32)
Gelukkig dat ze gered zijn. Achterlijk hoe mensen met dieren omgaan!