1 file van totaal 3 km

Katten gered door Stichting Dierenwelzijn Walcheren

Toegevoegd: 10-09-2022, 22.15 uur
De katten zijn naar het dierenasiel gebracht.
© Foto: Stichting Dierenwelzijn Walcheren
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN – De vrijwilligers van Stichting Dierenwelzijn Walcheren hebben vandaag meerdere kittens een veilig thuis geboden nadat de dieren gedumpt waren op een parkeerterrein in Vlissingen.

De vrijwilligers werden aan het begin van de avond gebeld door mensen die in de bossen bij het parkeerterrein gepiep hadden gehoord. Nadat de mensen wat verder keken bleek er in een kartonnen doos vier kittens te zitten. Deze kittens waren ongeveer vier weken oud.

Hierop snelden de vrijwilligers naar het parkeerterrein. Daar troffen zij ook een vijfde kitten met de ouders aan. De katten werden gevangen en meegenomen. Na enkele uren waren de katten allemaal veilig in het asiel.

wim (12-9-2022 om 08:26)
bram goeree (11-9-2022 om 14:26)
jammer dat ''mensen'' zo met dieren omgaan die dit niet verdienen. ik vind dit waardeloos volk .vraag om hulp als je de situatie niet meer aan kan ipv ze te dumpen in een doos .wat de oorzaak ook mag zijn ja dit is een ''laffe'' daad .zonde voor dieren waar zo mee om gegaan word
Johanna Stoutjesdijk (11-9-2022 om 09:58)
zulke mensen moeten ze in een bos zetten zonder eten ong 3 tot 4 dagen dat zijn schurken ..
Loes (11-9-2022 om 09:07)
Dit zijn mensen die niet na kunnen denken en geen verstand hebben en daar zijn er een hoop van. Laat je dier helpen heb je geen geld ervoor neem geen huisdier. Ze zijn geen plicht.
Elly (11-9-2022 om 08:28)
Dieptriest om zo van je katten af te komen! Asociaal gedrag..... Gelukkig zijn ze gered en verdienen ze een beter plaatsje!
Goes (10-9-2022 om 23:02)
Welke lafbek heeft dit op zn geweten? Gelukkig zijn ze gered.