Auto in brand na ongeval Biggekerke, één dode

Toegevoegd: 23-09-2022, 14.53 uur - Update: 24-09-2022, 10.52 uur
Door: Eugène Harthoorn

BIGGEKERKE - Na een ongeval op de Zoutelandseweg bij Biggekerke is vanmiddag een auto in brand gevlogen. Bij het ongeval is iemand om het leven gekomen. De hulpdiensten zijn ter plekke.

Het ongeluk gebeurde omstreeks 14.25 uur. Nadat was gemeld dat er sprake was van brand, werd naast de ambulancedienst ook de brandweer opgeroepen. Ter plaatse aangekomen, bleek dat een auto in de sloot was beland. Door de klap is de auto in brand gevlogen. Rond 14.30 uur werd ook een traumahelikopter gealarmeerd maar de inzet hiervan werd even later weer geannuleerd. De helikopter vloog toen boven Goeree-Overflakkee.

Volgens de Veiligheidsregio Zeeland (VRZ) zijn de personen al uit de auto. De politie deelt mee dat er helaas een dodelijk slachtoffer is gevallen. Het zou gaan om een 82-jarige man uit Meliskerke, volgens een woordvoerder van de politie zou hij de bestuurder van de auto zijn geweest.

awijnbelt (23-9-2022 om 17:34)
veel sterkte voor de nabestaanden en ook veel sterkte voor de hulpverleners
M@rk (23-9-2022 om 15:37)
Ik hoop dat de persoon al was overleden of iniedergeval niet meer bij bewustzijn. Levend verbranden terwijl je bij bewustzijn bent lijkt mij echt zo'n verschrikkelijke dood.
een inwoner (23-9-2022 om 15:28)
Veel sterkte en kracht voor de nabestaanden van overleden persoon. En ook voor de hulpverleners .