Overleden persoon in watergang Reeweg Yerseke

Toegevoegd: 23-11-2022, 09.55 uur

YERSEKE - In een watergang langs de Reeweg in Yerseke is vanochtend een persoon aangetroffen. Ondanks reanimatie is het slachtoffer ter plekke overleden. De politie is een onderzoek gestart.

Bij de hulpdiensten werd rond 08.50 uur gemeld dat bij de Reeweg een verlaten personenauto stond. In het water in de buurt werd vervolgens een persoon gezien in het water. Hierop werden onder meer brandweerduikers opgeroepen. Volgens de Veiligheidsregio Zeeland (VRZ) is het slachtoffer door politiemensen en ambulancepersoneel uit het water gehaald.

Op de kant werd gestart met reanimeren maar deze poging mocht niet baten en de man overleed ter plekke, zo bevestigt ook de politie. De brandweer heeft nog gecontroleerd of er andere mensen in het water lagen maar dat bleek niet het geval te zijn. De opgeroepen traumahelikopter is niet meer ingezet.

Forensisch onderzoekers zijn inmiddels aanwezig om nader onderzoek te doen.

Zie ook: