Vrouw overleden na ongeval begin oktober

Toegevoegd: 24-11-2022, 11.20 uur
Het ongeluk vond op 7 oktober plaats.
© Foto: Jelte Poppe
Door: Reinoud Hiemstra

GRIJPSKERKE - Als gevolg van een verkeersongeval eerder dit jaar op de Jacob Catsweg in Grijpskerke is het 52 jarige slachtoffer afgelopen week overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

De vrouw werd op vrijdag 7 oktober rond 14.45 uur aangereden door een fietser. Zij liep ernstige verwondingen op en werd per ambulance naar Middelburg gebracht. Daar landde een traumahelikopter die de vrouw vervolgens naar het ziekenhuis in Rotterdam vervoerde.

De politie heeft bevestigd dat het slachtoffer op 19 november is overleden als gevolg van het ongeval.

Ik (25-11-2022 om 09:54)
Wat een trieste gebeurtenis. Ik wens de nabestaande veel sterkte toe.
fietser (24-11-2022 om 21:17)
Droevig bericht. Sterkte voor de familie.
pietje (24-11-2022 om 20:05)
erg triest om het te horen, diep medeleven voor de na bestaanden