Camerabeelden van vermiste vrouw Terneuzen gezocht

Toegevoegd: 27-11-2022, 17.16 uur
Camerabeelden van vermiste vrouw Terneuzen gezocht
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

TERNEUZEN - De politie van Zeeuws-Vlaanderen is op zoek naar camerabeelden van de mogelijke vermiste vrouw. Deze vraag komt namens de familie van de vrouw.

De familie vraagt de buurtbewoners van de Ferlemanstraat en de Roerstraat om hun camerabeelden van deurbellen of beveiligingscamera’s te bekijken. Mogelijk staan er beelden op van de vermiste vrouw. Het gaat om de beelden van 24 november tussen 18.00 uur en 19.00 uur.

Het signalement van de vermiste vrouw betreft; ongeveer 1m65, mager postuur, kort krullend blond haar, brildragend en gekleed in zwarte jas. Mensen met beelden van deze vrouw kunnen zich melden bij de politie via 0900-8844.

Ik (28-11-2022 om 09:51)
Bobsie welke groepen het ook zijn ze hebben het allemaal bij een stichting geleerd ook de veteranen. Iedereen doet stinkend zijn best om deze mevrouw te vinden. En we hopen ook dat ze gevonden wordt.
Bobsie (27-11-2022 om 21:15)
Waarom niet die veteranenclub inschakelen. Zij kunnen goed zoeken.
een inwoner (27-11-2022 om 19:35)
WAt een spanning moet dat zyn.Familie veel kracht en sterkte toegewenst .
Drica (27-11-2022 om 17:31)
Maar dan kunnen toch ook auto of andere bestuurders iets gezien kunnen hebben bij het oversteken? Want je komt niet zonder oversteken van de Rpoer in de Ferleman? En hoe zit het met cameras in het winkelcentrum. Dus verkeersdeelnemers die haar mogelijk hebben gezien zouden nu ook kunnen aanslaan toch? Wat te denken als ze niet richting Kreek is gegaan maar richting handelspoort? MI zou dan het tankstation en evt ook de bedrijven daar om beelden gevraagd kunnen worden. Rare zaak hoor laten we bidden en hopen dat ze gauw terecht komt.