Slachtoffer steekincident Vlissingen 47-jarige man

Toegevoegd: 04-12-2022, 16.09 uur
De recherche is een onderzoek gestart.
© Foto: Reinoud Hiemstra
Door: Reinoud Hiemstra

VLISSINGEN - Het slachtoffer van het steekincident vanmorgen in Vlissingen is een 47-jarige man. De verdachte is 56 jaar oud. Na zijn arrestatie heeft de politie het mes gevonden dat vermoedelijk is gebruikt. Het onderzoek loopt nog.

Omstreeks 10.30 uur werden agenten naar een huis in de Nieuwstraat gestuurd. Bij de betreffende woning aangekomen bleek al meteen wie de verdachte was aangezien hij werd aangewezen door een getuige van het incident. De man is aangehouden en overgebracht naar een politiecellencomplex. Daar wordt hij verhoord door rechercheurs.

"Het slachtoffer werd nagekeken door ambulancemedewerkers en even later vervoerd naar het ziekenhuis om daar behandeld te worden. Hij raakte voor zover bekend niet levensbedreigend gewond", zo meldt de politie. Over het exacte letsel kon geen uitspraak worden gedaan.

Agenten troffen op aanwijzing van het slachtoffer het vermoedelijk gebruikte mes aan en namen dat in beslag. De recherche stelt een onderzoek in naar het misdrijf en de aanleiding van de steekpartij.

Jac (5-12-2022 om 11:24)
Lijkt wel het nieuwe normaal zo veel wordt er tegenwoordig gestoken, slechte ontwikkeling.......
Mijn mening (4-12-2022 om 17:53)
Wat een heerlijke mensen wonen er in de vuilnisbak van walchrren. Kunnen de leden van de prik club niet gaan steken in een besloten ruimte?