Dode in te water geraakte auto Kapelle

Toegevoegd: 16-12-2022, 08.36 uur - Update: 16-12-2022, 09.23 uur

KAPELLE - Bij de Dankerseweg in Kapelle is vanochtend een overleden persoon aangetroffen in een auto die in een sloot was beland. De politie doet onderzoek naar de toedracht maar het lijkt erop dat de gladheid een rol heeft gespeeld.

Bij de hulpdiensten werd rond 07.45 uur melding gemaakt van een auto te water bij de Dankerseweg. Hierop werden meerdere brandweerploegen opgeroepen, waaronder ook twee duikteams. Volgens de Veiligheidsregio Zeeland (VRZ) bleek de auto op zijn kop in een sloot te liggen.

Toen het voertuig uit de sloot was getrokken, werd volgens de Veiligheidsregio in de auto een overleden persoon aangetroffen. De politie doet nader onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. De familie van het slachtoffer is inmiddels op de hoogte van het overlijden.

Arie (16-12-2022 om 18:00)
@ Lentezon, Ook ik sluit mij volledig aan jou schrijven. Een beter advies kun je niet geven. Top! Uiteraard heel veel sterkte aan de naaste familie, vrienden en hulpverleners voor het verwerken van het verlies.
Lentezon (16-12-2022 om 12:04)
Ten eerste sluit ik me aan bij mar. Ten tweede wie dit gebied(afgelegen, smalle wegen met sloten ernaast) kent, is dit een waarschuwing voor ons allemaal VOLG het advies op om uit te kijken(bepaalde wegen te mijden zoals deze, snelheid aanpassen, alleen in het verkeer deelnemen als dat nodig is. Nogmaals aan iedereen, denk niet "dat overkomt mij nooit" maar hou de adviezen in acht!
mar (16-12-2022 om 10:46)
Sterkte aan familie, vrienden en hulpverleners. RIP