Jongens betrapt op rijden zonder rijbewijs

Toegevoegd: 06-01-2023, 09.10 uur
Jongens betrapt op rijden zonder rijbewijs
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Reinoud Hiemstra

SCHORE - Eén van de wijkagenten van de gemeente Kapelle heeft donderdagmiddag op de Kanaalweg bij Schore twee tieners betrapt op het rijden met een motorvoertuig zonder rijbewijs.

"De jongens reden bij de Kanaalweg op een quad en een bromfiets. Beide voertuigen waren ook nog eens niet verzekerd en bleken te zijn geschorst. Hiervoor kregen zij een waarschuwing", zo melden de wijkagenten uit Kapelle

De jongens kregen wel een bekeuring voor het feit dat zij onder de 16 waren maar toch een motorvoertuig bestuurden.

Kerels (10-1-2023 om 16:57)
Snap het heel goeddat ze daar reden. is toch hele rustige weg en ze deden altijd goed opletten. woon er vlak bij en zag ze heel soms gezellig samen gaan jammer voor die jongens is beter dan bushok slopen of op straat hangen.in dorp als schore hoort dit beetje erbij Succes jongens
Geertje (6-1-2023 om 22:46)
Niet de eerste keer.. laatst met de hond bijna voor m'n sokken gereden.. bromfietsje van deze knul ook nog is zonder verlichting, ouders erop aangesproken en die zeggen "jij bent toch ook jong geweest".. goed handelen van de agenten in kwestie!! volgende keer hopelijk in beslag nemen en weg ermee!
Blikje (6-1-2023 om 13:40)
Gelijk in beslag nemen en prakken
prima (6-1-2023 om 12:02)
die agenten zijn daar heel goed bezig de laatste tijd!,