Getuigen gezocht van brandstichting Sluispad Burgh-Haamstede

Toegevoegd: 20-01-2023, 12.00 uur
De politie gaat uit van brandstichting
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

BURGH-HAAMSTEDE - De recherche is een onderzoek gestart naar de brandstichting aan het Sluispad in Burgh-Haamstede. Daarbij is zij op zoek naar getuigen van het incident

In de nacht van dinsdag 17 op woensdag 18 januari 2023 brak omstreeks 01.15 uur brand uit in de woning. Meerdere brandweereenheden waren nodig om de uitslaande brand te blussen.

Omdat de politie het vermoeden had dat er sprake was van brandstichting, werd de volgende morgen een uitgebreid onderzoek gedaan bij de woning. In het onderzoek worden ook eerdere incidenten bij de woning betrokken. De rechercheurs zijn op zoek naar mogelijke getuigen. Zij kunnen zich melden via het algemene nummer 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000