Natuurlijk overlijden doodsoorzaak van overleden persoon Terneuzen

Toegevoegd: 22-02-2023, 11.35 uur
Volgens de politie is het slachtoffer een natuurlijke dood gestorven.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

TERNEUZEN – De politie heeft het onderzoek naar het overleden persoon in Terneuzen afgerond. Volgens de politie is er sprake van een natuurlijk overlijden.

Het slachtoffer werd omstreeks 07.15 uur aangetroffen aan de Scheldeboulevard in Terneuzen. Direct kwamen meerdere ambulances en politie-eenheden ter plaatse. Zij konden echter niets meer voor het slachtoffer doen. Het slachtoffer bleek al overleden te zijn.

Hierop heeft de politie, in samenwerking met de Forensische Opsporing en de recherche ter plaatse een onderzoek ingesteld. Na dit onderzoek heeft de politie laten weten dat er sprake is van een natuurlijk overlijden en dat het onderzoek hierbij wordt afgerond.

IND (23-2-2023 om 19:32)
@Emergo je heb gelijk sterkte voor de nabestaanden however...
Emergo (23-2-2023 om 10:48)
@ Ind Toch maar even lekker speculeren wat de aanleiding zou kunnen zijn. Te diep etc.. Shame on you.
Ind (22-2-2023 om 19:36)
Klopt inderdaad @ineke wie weet te diep in glaasje gekeken in Sas of hulst met carnival of niet in beide gevallen blijft het erg mee eens
Ineke (22-2-2023 om 14:52)
Hoe erg dat je dan zonder iemand om je heen plotseling overlijd. Sterkte voor familie en vrienden