Woningbrand Middelburg mogelijk brandstichting, bewoner aangehouden

Toegevoegd: 24-02-2023, 11.35 uur
De bewoner werd aangehouden op verdenking van brandstichting.
© Foto: RK Fotografie
Door: Reinoud Hiemstra

MIDDELBURG - Op donderdagavond brak er brand uit bij een woning aan de Meanderhof in Middelburg. De bewoner is aangehouden op verdenking van brandstichting.

De hulpdiensten werden rond 20.00 uur opgeroepen voor de brand. Deze was ontstaan in de tuin van de woning en was overgeslagen naar de gevel van de woning. De brandweer kwam ter plaatse en heeft de brand snel kunnen blussen.

"Agenten hebben de bewoner aangehouden omdat het vermoeden bestaat dat de brand is ontstaan door het afsteken van vuurwerk", aldus de politie. Bij de brand raakte niemand gewond. De bewoner zit vast en de politie doet verder onderzoek.

Jahoor (25-2-2023 om 07:12)
@Jaap Jeetje zeg!!!! Wat een slap gelul
Paars (24-2-2023 om 15:39)
@Jaap Ik heb een paars vermoeden dat Jaap niet in Dauwendeale woont.
Jaap (24-2-2023 om 12:55)
Als er in Middelburg rottigheid is kan je er donder op zeggen dat het in de parel Dauwendaele is, wanneer gaat de bezem eens door deze wijk en komt er een einde aan het slappe gedoogbeleid. Als je het uitschot verwijderd zal je eens zien hoeveel woningen er vrij komen voor mensen die van goede wil zijn. Laat de gemeente en de woningcorporaties eens actie ondernemen en hun wanbeleid verbeteren.