Politie-onderzoek overleden persoon Middelburg

Toegevoegd: 19-04-2023, 17.37 uur - Update: 19-04-2023, 18.47 uur
Door: Eugène Harthoorn & Roland de Jong

MIDDELBURG - De politie is een onderzoek gestart nadat zij woensdagmiddag een overleden persoon aantrof in een woning aan de Granaat in de Middelburgse wijk Dauwendaele.

De politie werd rond 14.30 uur naar een woning aan de genoemde straat gestuurd. Vervolgens werd een overleden persoon aangetroffen, zo maakte de politie omstreeks 17.30 uur bekend. Omdat vooralsnog niet duidelijk is wat de toedracht van het overlijden is, is de politie een nader onderzoek gestart om de doodsoorzaak te achterhalen. Verdere details en informatie over het slachtoffer zijn nog niet bekend gemaakt.

De politie doet momenteel met de medewerkers van de tactische recherche en de Forensische Opsporing onderzoek in en rond de woning. Aan de achterzijde van het huis, bij de Robijnplaats, is een afzetting gemaakt. Hier staat ook de zogenoemde PD-Unit van de Forensische Opsporing opgesteld: een grote vrachtwagen van waaruit de politie haar werk kan doen bij plaatsen delict.

Terneuzenaar (19-4-2023 om 23:16)
Sterkte gewenst voor de nabestaande!