Politie: Man Graauw stierf door noodlottig ongeval

Toegevoegd: 23-04-2023, 21.27 uur
De politie voerde ter plaatse onderzoek uit naar de doodsoorzaak.
© Foto: Reinoud Hiemstra
Door: Eugène Harthoorn

GRAAUW – Politieonderzoek heeft uitgewezen dat de overleden man die zondag in Graauw werd aangetroffen, om het leven is gekomen bij een noodlottig ongeval, dat meldt de politie.

De man werd in het begin van de middag aangetroffen in een woning de Langedamsedijk. Direct bleek dat de man al was overleden. Meerdere hulpdiensten kwamen ter plaatse. Volgens de politie had er mogelijk brand gewoed in de woning.

De politie startte een onderzoek op. Daarbij werkten meerdere forensische rechercheurs samen om de doodsoorzaak te onderzoeken. Daarnaast werd er een schouw en een sectie uitgevoerd op het lichaam van de overledene. De politie heeft op basis van de resultaten van de verschillende onderzoeken diverse scenario’s uitgesloten en geconcludeerd dat de man om het leven is gekomen bij een noodlottig ongeval.