Politie: Overleden persoon Vlissingen niet omgekomen door misdrijf of ongeval

Toegevoegd: 01-05-2023, 09.34 uur
De persoon werd onderaan een flat aangetroffen.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

VLISSINGEN – De politie heeft het onderzoek naar de overledene in Vlissingen afgerond. De persoon is niet door een misdrijf of ongeval om het leven gekomen.

De hulpdiensten werden in de loop van de nacht van zondag op maandag opgeroepen voor een incident aan de Kenau Hasselaarstraat in Vlissingen. Ter plaatse troffen de agenten een overleden persoon aan onder een flat. De persoon bleek overleden te zijn.

Een politie-onderzoek heeft uitgewezen dat de persoon niet om het leven is gekomen door een misdrijf of ongeval. De familie is in kennis gesteld en het lichaam is vrijgegeven.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op de website van 113 Zelfmoordpreventie: www.113.nl.

Dricaa (2-5-2023 om 09:04)
@Jori: het staat tandaard onder elke berichtgeving van deze soort berichten. en ook landelijk op radio tv en aanplakbiljetten.
Joris (1-5-2023 om 17:40)
@Henk: Het was geen afgesproken werk maar blijkbaar hadden velen hetzelfde idee om te reageren. Voordat de redactie de reactie plaatst hadden diversen hun reactie al ingezonden. Niets vreemd aan dus.
Henk (1-5-2023 om 12:56)
Mensen zijn beetje op het beentje getrapt, als 1 iemand het zegt hoeft niet gelijk iedereen er iets van te zeggen..
Laïsa (1-5-2023 om 12:40)
@ja-ja serieus? Je kan hier vanuit gaan dat het om suïcide gaat. Er staat ook bij het artikel als je ergens mee zit je contact kan opnemen met 113. Triest dat iemand deze weg als enige zag. Sterkte aan de nabestaanden.
Drica (1-5-2023 om 12:32)
@ Ja-Ja Lees het advies als toevoeging op het bericht. RIP sterkte aan de nabestaanden.
Drica (1-5-2023 om 12:31)