Omgekomen meisje Yerseke 5 jaar oud

Toegevoegd: 20-05-2023, 18.19 uur - Update: 20-05-2023, 18.21 uur
Het omgekomen kind is 5 jaar oud, zo meldt de politie.
© Foto: Roland de Jong

YERSEKE - Het kind dat vanmiddag om het leven kwam bij een ongeval in Yerseke is een meisje van 5 uit de gemeente Kapelle. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.

Het kindje bevond zich volgens de politie samen met enkele andere mensen op een vrachtwagen met open laadbak. Deze combi was rond 14.35 uur onderweg naar voetbalvereniging VV Yerseke waar een kampioensfeest gevierd zou worden. Op de Welleweg ging het mis en kwam het meisje om het leven.

"Wat er precies is gebeurd en hoe het kindje heeft kunnen verongelukken, wordt nog volop onderzocht. Gedurende dat onderzoek, dat geruime tijd in beslag neemt, doet de politie hierover geen mededelingen", zo laat de politie weten. Volgens de politie worden de direct betrokkenen gehoord. "Voor nu ligt echter de nadruk op hulpverlening / slachtofferhulp voor deze mensen", aldus de politie, die laat weten dat het incident ook diepe indruk heeft gemaakt op de betrokken hulpverleners.

De Welleweg is gedurende het onderzoek afgesloten voor al het verkeer.

Michel (22-5-2023 om 09:38)
@Middelburger, volgende keer eerst eens goed een artikel lezen ,voordat je reageert. Aan alle betrokkenen van dit meisje, heel veel sterkte gewenst
Archaios (21-5-2023 om 23:40)
@middelburger het is geen huifkar geweest en deze meisjes hadden niks te maken met het voetbal feest want dat stond nog te gebeuren. We kunnen er met z’n allen wat van vinden maar niemand is ermee geholpen want alleen degene die het meegemaakt heeft weet toch echt wat de exacte aanleiding was. Rest mij om de intens bedroefde familie veel sterkte toe te wensen!
Middelburger (21-5-2023 om 20:18)
Het is een traditie om op de huifcar te gaan hossen en bier drinken ! En rond te rijden na een kampioensfeest. Maar waarom met zulke kleintjes ??? Heel erg ! tragies Veel sterkte aan alle betrokkenen, Vrienden en Famillie
Andre hollestelle (21-5-2023 om 11:12)
Heel veel sterkte toegewenst!!!
Drica (21-5-2023 om 11:11)
Sterkte aan de familie en hulpverleners omstaanders. RIP Sweet Little Angel! Ik hoorde op de radio dat Heracles alle festiviteiten aangaande de promotie en het kampioenschap heeft afgelast hetgeen niet meer dan normaal is. Hopelijk volgen andere clubs dit voorbeeld.
Ik (21-5-2023 om 09:25)
Ik wens de nabestaanden en mensen die het gezien hebben héél veel sterkte toe!