Goes in Concert verloopt perfect

Toegevoegd: 16-07-2007, 23.16 uur
Door: Politie Zeeland

GOES - Gisteravond, tussen 18.00 en 24.00 uur werd in Goes het concert op de Markt gehouden.

Volgens de Zeeuwse politie die aanwezig was op de Markt in Goes was de Markt goed vol. Het bezoekersaantal werd geschat op iets minder dan 7000 mensen. Het concert is zonder noemenswaardige problemen verlopen.

Eén man van 39-jaar oud uit Zevenbergen is aangehouden, omdat hij in zijn dronken bui mensen lastig viel. Hij werd van het terrein verwijderd, even daarna liet hij zich toch weer zien. Nadat hij opnieuw verwijderd was kwam hij weer terug en toen is de man aangehouden wegens baldadigheid. Hij heeft een bekeuring gekregen.

In totaal werden 15 politiemedewerkers ingezet. Er is één klacht over geluidsoverlast binnengekomen van een omwonende. Een ambtenaar van de gemeente heeft echter geluidsmetingen gedaan en het geluid heeft de toegestane norm niet overschreden.