Moeder flyert voor vermiste dochter

Toegevoegd: 03-08-2007, 08.03 uur
Door: Provinciale Zeeuwse Courant

TERNEUZEN - Moeder Lineke van de vermiste Arianne Sonnevijlle (16) uit Terneuzen heeft gisteren in Utrecht flyers met foto's van haar dochter uitgedeeld.

Ze hoopt dat haar actie (met medeweten van de politie) bijdraagt aan het opsporen van Arianne, die anderhalve maand geleden wegliep uit een instelling in het Gelderse Zetten. Lineke vermoedt dat haar dochter in handen is gevallen van loverboys. Arianne werd bij een eerdere vermissing teruggevonden in een loverboypand in de Utrechtse wijk Ondiep.

Verschillende mensen in die wijk gaven gisteren aan Arianne te herkennen. Landelijke media besteedden aandacht aan de flyeractie. "Het is vreselijk dat dit moet, maar het is toch een manier om een doorbraak te forceren", aldus Lineke.

Arianne liet twee weken geleden telefonisch aan haar instelling weten dat het goed met haar gaat. Haar moeder vermoedt dat dit vooropgezet spel was.