1 file van totaal 2 km

Vrachtwagen met bieten gekanteld

Toegevoegd: 27-12-2007, 14.23 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Provinciale Zeeuwse Courant
RILLAND - Een met bieten geladen vrachtwagen is woensdagavond rond half tien op de Volckerweg in Rilland in de sloot in gegleden en gekanteld. De chauffeur raakte gewond.

De 27-jarige bestuurder uit Dinteloord had juist bieten geladen en reed van het erf af. Hierbij heeft hij de bocht waarschijnlijk te kort genomen, waarbij de oplegger de sloot is ingegleden en waarna de gehele combinatie op zijn kant ging.

De chauffeur heeft een hersenschudding opgelopen en is naar het ziekenhuis gebracht. Hij kon na behandeling naar huis.