Containerbrand bij station Middelburg

Toegevoegd: 04-04-2008, 03.49 uur
Containerbrand bij station Middelburg

MIDDELBURG - In de nacht van donderdag op vrijdag heeft enige tijd brand gewoed in een container achter het Middelburgse trein- en busstation aan de Kanaalweg.

De brand woedde rond 03.25 uur nabij het tunneltje bij de parkeerplaats aan de zijde van de Segeerssingel en het Parelplein. De brandweer werd met spoed ter plekke gestuurd, maar al snel bleek dat de toeters en bellen achterwege konden blijven. Het ging immers om een kleine brand.

Leden van de vrijwillige brandweerpost aan de Torenweg in Middelburg werden ingzet om het vuur te blussen. De brand was snel onder controle. De oorzaak van de brand is niet bekend, maar brandstichting wordt niet uitgesloten.

Uitbreiding kon worden voorkomen.

Xander (7-4-2008 om 16:11)
Wat zit er dan in de container? Vuilnis ofzo?
Kees Vermeulen (7-4-2008 om 15:52)
Hij staat er toch echt, ik zie zo al 5 brandweermensen die dat kunnen bevestigen.
Xander (6-4-2008 om 12:26)
Dat tunneltje ken ik als student maar al te goed, maar welke container bevindt zich daar dan? Ik kan me niet goed herinneren dat er daar een container staat?