Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

Toegevoegd: 11-04-2008, 15.20 uur
Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

POORTVLIET - Bij een aanrijding op de Postweg (N286) in Poortvliet is vrijdagmiddag een 53-jarige man uit de gemeente Tholen om het leven gekomen.

Het ongeluk gebeure rond 15.00 uur. Eén auto lag op zijn kant, een andere auto bleef overeind. Er was sprake van een beknelling. De brandweer van Tholen is opgeroepen om één persoon te bevrijden.

De traumahelikopter uit Rotterdam werd opgeroepen om de twee ambulances ter plekke medisch te ondersteunen. De gewonde werd met onbekend letsel met een ambulance overgebracht naar ziekenhuis De Lievensberg in Bergen op Zoom.

Het verkeer werd tussen de rotonde bij de Paasdijkweg en de kruising met de Kadijk omgeleid. Het ondervond nauwelijks hinder van het ongeluk. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niets bekend. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse van de politie heeft een onderzoek gestart naar de aanrijding.

De politie verzoekt getuigen die rond drie uur op de Postweg in Poortvliet iets van het ongeval hebben gezien of die automobilisten hebben gezien die afwijkend rijgedrag vertoonden, zoals gevaarlijk inhalen of met  te hoge snelheid rijden en dergelijke, zich te melden bij een politiebureau of bellen naar nummer 0900-8844.

Fam. Buitendijk (12-4-2008 om 14:01)
Familie, vrienden en kennissen van de overledene heel veel sterkte bij dit grote verlies.
Marvin (12-4-2008 om 12:11)
Ik wordt boos en verdrietig als ik dit zie. Ik wens de familieleden van de nabestaanden veel sterkte toe.
Zeeuwse (12-4-2008 om 09:46)
Ik wil even zeggen dat de nabestaanden niet op reacties zit te wachten over hoe gevaarlijk die weg is. Het is al diep triest dat deze man is overleden. Daarom wens ik alle nabestaanden heel veel sterkte toe met hun verlies.
Johan (12-4-2008 om 09:33)
Ik wil bij deze de familie en vrouw en kinderen en andere betrokkene heel veel sterkte toewensen.
Tholenaar (12-4-2008 om 07:54)
Wanneer worden de mensen eens wakker, rijden op deze weg is niet anders als op andere wegen, alleen zijn sommige mensen er niet van bewust wat ze aan het doen zijn op deze weg, even nog inhalen, hoeveel tijd zou je winnen met zulke actie's, erg weinig denk ik. beter laat te thuis, als nooit meer.
Robert (12-4-2008 om 00:45)
Ik wens de familie van het slachtoffer heel veel sterkte toe.