Geen files

Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

Toegevoegd: 11-04-2008, 15.20 uur
Dodelijk ongeluk op n286 in Poortvliet

POORTVLIET - Bij een aanrijding op de Postweg (N286) in Poortvliet is vrijdagmiddag een 53-jarige man uit de gemeente Tholen om het leven gekomen.

Het ongeluk gebeure rond 15.00 uur. Eén auto lag op zijn kant, een andere auto bleef overeind. Er was sprake van een beknelling. De brandweer van Tholen is opgeroepen om één persoon te bevrijden.

De traumahelikopter uit Rotterdam werd opgeroepen om de twee ambulances ter plekke medisch te ondersteunen. De gewonde werd met onbekend letsel met een ambulance overgebracht naar ziekenhuis De Lievensberg in Bergen op Zoom.

Het verkeer werd tussen de rotonde bij de Paasdijkweg en de kruising met de Kadijk omgeleid. Het ondervond nauwelijks hinder van het ongeluk. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niets bekend. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse van de politie heeft een onderzoek gestart naar de aanrijding.

De politie verzoekt getuigen die rond drie uur op de Postweg in Poortvliet iets van het ongeval hebben gezien of die automobilisten hebben gezien die afwijkend rijgedrag vertoonden, zoals gevaarlijk inhalen of met  te hoge snelheid rijden en dergelijke, zich te melden bij een politiebureau of bellen naar nummer 0900-8844.

Wil (12-4-2008 om 00:44)
Hoe het ongeluk precies heeft kunnen gebeuren is niet relevant, laat de politie dit maar uitzoeken, erger vind ik dat er een dode te betreuren valt. Ik ken deze mensen niet persoonlijk, toch wil ik de naaste familie van de overledene condoleren en heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Stavenisse (11-4-2008 om 22:57)
Ik betuig mn medeleven met de nabestaanden en wil ze bij deze heel veel sterkte wensen.
Stavenisse (11-4-2008 om 22:48)
Van deze kant heel veel succe , en even op een paar reacties: ik snap niet dat je zoiets durft te zeggen na zo een ongeval als vanmiddag.
Marja (11-4-2008 om 22:29)
Dit ongeval is vreselijk omdat er een dode valt te betreuren en ik denk dan vooral aan de familie die achterblijft hoe vreselijk hard dat bericht aan komt. Maar op elke weg loert gevaar en gebeuren ongelukken. Wens de vrouw en kinderen en familie heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Vriendin v/h neefje v/d overledene (11-4-2008 om 22:29)
Zeg Dominique (en anderen!), jij hebt zeker al je familieleden nog? Zou het niet gepaster zijn je condoleances achter te laten in plaats van commentaar?? Bij deze, gecondoleert en veel sterkte in de situatie die veel moeilijker is dan iedereen denkt!!
Maarten Assies (11-4-2008 om 21:59)
Rij er elke dag met fiets naar mij werk. wordt heel hard gereden,en wordt ingehaald.terwijl er niet mag worden ingehaald,alleen trekkers. Was net gebeurd toen ik vanmiddag langs kwam ik denk dat het een andere oorzaak is.zijn daar al meer dode gevallen.